Grażyna Bała – ZnanyLekarz.pl

dr n. med. Grażyna Bała

specjalista gastroenterolog, specjalista pediatra, gastrolog dziecięcy

Od 2002 r. pracuję jako gastroenterolog oraz specjalista chorób dzieci udzielając porad specjalistycznych i przeprowadzając badania endoskopowe (gastroskopia, kolonoskopia), również w znieczuleniu ogólnym. W swojej praktyce zajmuje się chorymi z objawami ze strony brzucha (somatyzacje, bóle brzucha) oraz w zakresie gasteoenterologii.

Zawodowo jestem związana z:

• Kliniką Pediatrii Alergologii i Gastroenterologii w Bydgoszczy, jako specjalista chorób dzieci
    i gastrolog na stanowisku asystenta, następnie adiunkta.
  • Szpitalem Obserwacyjno- Zakaźnym, w którym pracuję jako gastroenterolog (jestem koordynatorem Pracowni Endoskopii- wykonuję badania i zabiegi endoskopowo oraz pracuję w Poradni Gastrologicznej- jako gastroenterolog. Dodatkowo dyżuruje w szpitalu jako pediatra. Jestem koordynatorem Pracowni Endoskopii, gdzie wykonuję badania i zabiegi endoskopowo.

Oprócz praktyki lekarskiej realizuję swoją karierę naukową publikując dotychczas 94 prace w czasopismach naukowych.

Cennik usług

Konsultacja gastrologiczna
300 zł
Konsultacja gastroenterologiczna (dzieci, młodzież, dorośli)
300 zł

Gastrologia to dziedzina medycyny zajmująca się diagnozą, analizą oraz leczeniem chorób układu pokarmowego oraz wszelkich innych schorzeń z nim związanych. Dolegliwości układu pokarmowego objawiają się różnymi zaburzeniami lub nieprawidłowym funkcjonowaniem któregoś z narządów wewnętrznych, tj. żołądka, wątroby, jelit, dróg żółciowych lub trzustki.

Gastrolog Bydgoszcz zajmuje się zarówno leczeniem chorób o niegroźnym przebiegu, do których zalicza się np. zgagę, wrzody żołądka, niestrawność, po bardzo poważne, przewlekłe choroby jelit lub nowotwory. Do specjalisty zgłaszają się pacjenci z dolegliwościami żołądka, w tym z problemami z trawieniem, wzdęciami lub nagłą i niepokojącą utratą wagi. Każdy sygnał płynący z układu pokarmowego w postaci przewlekłych i powtarzających się bólów żołądka lub jelit powinien nas zaniepokoić i zmobilizować do wizyty u specjalisty. Często, na pozór niegroźne dolegliwości, długo ignorowane mogą prowadzić do nieprzyjemnych konsekwencji zdrowotnych oraz wpływać na postępowanie choroby. W zapobieganiu, tym najgroźniejszym dla zdrowia chorobom, pomaga stała profilaktyka, dlatego bardzo ważne jest, aby zwrócić się do specjalisty w odpowiednim momencie.

Praxis Bydgoszcz tworzą wykwalifikowani oraz doświadczeni specjaliści również z dziedziny gastrologii. Każdy z naszych specjalistów działa w oparciu o nowoczesne i sprawdzone metody leczenia. Dostępność specjalistów z wielu dziedzin w jednym miejscu pozwala na szybką konsultacje, a co za tym idzie wdrożenie odpowiedniego leczenia w bardzo krótkim czasie od momentu postawionej diagnozy. Praxis tworzą lekarze specjaliści, których głównym celem jest profesjonalna pomoc pacjentom.