Łukasz Sokołowski – ZnanyLekarz.pl

dr n. med. Łukasz Sokołowski

neurolog

Od 2018 roku pracuję w Poradni Praxis Bydgoszcz jako neurolog.

Ukończyłem studia lekarskie na Collegium Medicum w Bydgoszczy na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałem poprzez pracę w:

• Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 w Bydgoszczy – w ramach stażu podyplomowego oraz w pracy
    w Poradni Neurologicznej
  • Centrum Interwencyjnym Leczenia Udaru Mózgu – rezydentura z Neurologii

Od 2018 roku jestem Asystentem w Centrum Interwencyjnego Leczenia Udaru Mózgu oraz pracuję jako neurolog na Oddziale Neurologii w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 w Bydgoszczy.

Cennik usług

Konsultacja neurologiczna
300 zł
Konsultacja online
300 zł

Neurologia to specjalizacja medyczna zajmująca się diagnostyką, badaniem oraz leczeniem chorób układu obwodowego oraz środkowego układu nerwowego. W ramach tej specjalizacji neurolog diagnozuje oraz leczy m.in. schorzenia mózgu, nerwów obwodowych, rdzenia kręgowego, nowotworów układu nerwowego oraz padaczkę.

W zakresie neurologii mieszczą się wszystkie schorzenia mające wpływ na układ nerwowy, w tym wszystkie schorzenia kręgosłupa, bóle głowy, udary mózgu lub zawroty głowy. Dodatkowo, neurolog Bydgoszcz w dużej mierze analizuje różnego rodzaju schorzenia i dolegliwości w oparciu o diagnozy  i konsultacje psychiatryczne. Zarówno neurologia, jaki psychiatria wzajemnie się uzupełniają i połączenie tych dwóch gałęzi medycyny pozwala często na postawienie prawidłowej diagnozy.

Neurolog pomaga również pacjentom, u których stwierdzono takie choroby jak Alzheimer oraz Parkinson. Diagnoza neurologiczna poprzedzona jest szeregiem specjalistycznych badań oraz konsultacji z innymi specjalistami, zwłaszcza w dziedzinie psychiatrii. Badania neurologiczne rozpoczyna się wywiadem lekarskim, podczas którego neurolog Bydgoszcz przeprowadza badanie fizykalne oraz ocenia ogólną koordynację ruchów i sposobu poruszania pacjenta, a także analizuje jego słuch, wzrok i pamięć. Każdy, kto doświadcza objawów w postaci częstych bólów głowy, zawrotów, problemów z pamięcią, koncentracją lub związanych z zaburzeniem koordynacji ruchowej powinien zgłosić się do specjalisty, by móc podjąć odpowiednie leczenie. Nie należy lekceważyć żadnych z powyższych objawów, gdyż długofalowe ignorowanie któregoś z symptomów może prowadzić w konsekwencji do rozwoju wielu innych chorób.

Neurolog będący częścią zespołu profesjonalistów w Praxis, to specjalista, który posiada odpowiednie kwalifikacje oraz duże doświadczenie w zakresie diagnostyki oraz leczenia chorób związanych z układem nerwowym. Każdy z pacjentów, który zgłasza się do nas po diagnozę neurologiczną może liczyć na fachową pomoc profesjonalistów, którzy w swojej praktyce wykorzystują narzędzia oparte na nowoczesnych metodach leczenia pacjenta.