Magdalena Pielach
pedagog
pedagog
Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym. Ukończyłam Studia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Swoje kwalifikacje i umiejętności uzupełniałam kończąc studia podyplomowe w zakresie:
edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej,
wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wczesnej interwencji z wykorzystaniem metod neurofizjologicznych,
diagnozy, edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Aby doskonalić swój warsztat ukończyłam różne kursy i szkolenia, m.in.:
Trzystopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci
z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”,
Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa,
Szkolenie uprawniające do wykorzystania narzędzia Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego – KORP do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca do końca 9. roku życia,
Szkolenie nadające uprawnienia diagnostyczne do posługiwania się Bateriami metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów (Bateria -7/9, Bateria -10/12, Bateria – GIM, Bateria – 16plus),
Specjalistyczne szkolenie Diagnoza Profilu psychoedukacyjnego wg PEP-R,
Szkolenie metodyczne „Trening Umiejętności Społecznych”,
Szkolenie z zakresu wykorzystania w ocenie funkcjonalnej pakietu baterii.
Na co dzień zajmuję się pomocą dzieciom oraz młodzieży w zakresie:
diagnozy rozwoju psychoruchowego,
diagnozy trudności szkolnych (ryzyko dysleksji rozwojowej, dysleksja, dysortografia, dysgrafia),
diagnozy spektrum autyzmu,
diagnozy zespołu cech nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD),
diagnozy centralnych zaburzeń przetwarzania słuchowego (CAPD),
terapii indywidualnej dzieci z trudnościami rozwojowymi, terapii WWR, terapii indywidualnej i grupowej dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania.