diagnoza dla potrzeb ubiegania się o opinię o wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka oraz orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego,
diagnoza psychologiczno- pedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym (gotowość szkolna)
diagnoza trudności szkolnych (dysleksja, dysgrafia, dyskalkulia, dysortografia), emocjonalnych, wychowawczych, oraz potencjalnych możliwości i uzdolnień rozwojowych,
diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu (autyzm, zespół Aspergera),
diagnoza różnicowana w kierunku ADHD,
diagnoza logopedyczna, neurologopedyczna
diagnoza poziomu rozwoju intelektualnego,
diagnoza poziomu rozwoju funkcjonalnego,
opinie w sprawie zajęć rewalidacyjno- wychowawczych, indywidualnego obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego,
opinie w sprawie wcześniejszego przyjęcia dziecka do szkoły podstawowej oraz odroczenia rozpoczęcia spełnienia obowiązku szkolnego, pozostawienia ucznia klasy I-III szkoły podstawowej na drugi rok w tej samej klasie, objęcia ucznia nauką w klasie terapeutycznej, dostosowania wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb ucznia z zaburzeniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się.